De Heerd Heerde ☰ Menu
Gewoon gastvrij
.... in de huiskamer van Heerde!
Horeca
Zaalverhuur
Theateragenda

Vandaag bij ons



Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u wellicht het antwoord op uw vraag

Wat zit er bij de ticketprijs inbegrepen?
Onze ticketprijs is bij ons transparant; de prijs die u ziet, is de prijs die u betaalt. Bij de aankoop van een ticket zit het volgende bij de prijs inbegrepen:
  • Pauzedrankje (of een drankje na afloop als er géén pauze is), tenzij anders aangegeven
  • Gebruik van onze onbewaakte garderobe
  • Service- en administratiekosten.
Als ik tickets koop via derden, zijn deze tickets dan wel geldig?
Als je tickets koopt via andere aanbieders kunnen wij de geldigheid van deze tickets niet garanderen. Wij raden dit dan ook ten zeerste af.
Is het verplicht om een ticket te kopen voor mijn kind wanneer hij/zij bij mij op schoot kan zitten?
Op last van de brandweer mogen er geen twee personen op één stoel zitten. Voor je kind dien je een ticket te kopen, zodat hij/zij een eigen stoel heeft.
Kan ik mijn theaterbonnen of PODIUM Cadeaukaart ook gebruiken voor het online bestellen van ticket(s)?
De PODIUM Cadeaukaart is bij ons helaas niet te besteden. Online betalen met onze eigen theaterbon is helaas (nog) niet mogelijk. U kunt onze eigen theaterbon wel besteden bij onze balie in de Heerd.
Heb ik bedenktijd op mijn aankoop?
Volgens de Wet Koop op afstand krijgen consumenten 14 dagen bedenktijd op een online aankoop. Voor theatertickets geldt echter een uitzondering.
Ook wanneer deze via internet zijn aangeschaft krijgt de consument géén bedenktijd. Deze uitzondering is nog steeds van kracht.
De wet 'Koop op afstand' is in het leven geroepen omdat je bij een koop via internet niet precies kunt zien wat je koopt. De consument krijgt de gelegenheid om het product bij ontvangst te beoordelen. Bij een theatervoorstelling is het nu eenmaal niet mogelijk het product te beoordelen tot je de voorstelling ziet.
Daarom is de bedenktijd niet van toepassing op de 'overeenkomst op afstand tot het verrichten van diensten die logies, vervoer, het restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding betreft, indien de dienstverlener zich er bij het sluiten van de overeenkomst toe verplicht, deze diensten te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode.' (BW7, artikel 46i3). Bron: www.vscd.nl.
Kan ik online rolstoelplaatsen reserveren?
Nee, je kunt geen rolstoelplaatsen reserveren via internet.
Neem voor het reserveren van een rolstoelplaats contact op met ons via 0578-792015. Onze medewerkers helpen je graag bij het vinden van een passende plaats.
Is het printen van mijn e-tickets verplicht of kan ik ze op mijn telefoon laten zien?
Nee, het is niet noodzakelijk om je e-tickets te printen. Met een smartphone kun je de e-tickets daarop downloaden.
Kan ik ook vooraf tickets kopen bij De Heerd zelf?
Dat kan, aan de balie tijden onze openingstijden.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Online bestellen gaat het snelst en is zeer eenvoudig, maar tickets kunnen ook aan de balie tijdens onze openingstijden worden gekocht. Helaas is het niet mogelijk telefonisch kaarten te bestellen, met uitzondering van roelstoelplaatsen.
Kan ik ook tickets kopen aan de deur op de avond van de voorstelling?
Dat kan als de voorstelling niet is uitverkocht. Eén uur voor aanvang van de voorstelling is de balie in de foyer bemand. Daar kun je tickets kopen voor de voorstelling van die avond.
Ik heb ticket(s) besteld/ontvangen, kan ik deze nog annuleren?
Helaas is het niet mogelijk bestelde kaarten te annuleren. U kunt de tickets zelf proberen te verkopen.
Ik ben mijn tickets kwijt. Wat kan ik doen?
Kom naar onze balie in de Heerd. De medewerkers kunnen, uitsluitend op vertoon van een legitimatie, duplicaatticket(s) voor je uitdraaien.